H2O-VAL csinál egy loccsanást - éppen vizet ad hozzá
Amikor három különböző tizenéves lány hirtelen azt találja, hogy nekik rendkívüli bűvös hatalmaik vannak víz fölött, az életeik örökké változnak, ahogy a saját potenciáljukról és a barátság erejéről többet tanulnak meg.
H2O - Just Add Watert Jonathan Shiff által kigondolták egy eredeti ötletről és van a legújabbak Shiff hosszú a sikeres gyerekek televíziós drámájának a listája.
Több mint hat hónapot lőtt Queenslandben 2005 októbere és 2006 áprilisa között az 26 x fél óraepizód létrehoz egy víz alatti fantáziavilágot, amivel 8-12 évtől a felső pubik korcsoportja volt célba véve.
Annak egy lelkes megértésével, hogy a fiatal emberek milyen éles elméjűek tudnak lenni, Shiff büszkélkedik azzal, hogy egy minőségi terméket kézbesít a közönségének, és filmen elfogni a sorozatot fontos volt a sorozat teljes pillantásának.
A sorozat Colin Buddsszel megosztott volt tizenhárom epizód két blokkjába miközben irányította az első blokkot és Jeffrey Walkert, másodika.
Buddok volt felelős beállításért a sorozat pillantása és tapintása olyan jól, mint az, és ez ő volt ki javasolta Bruce Phillips ACSet Photography igazgatójaként. Az kettő sok alkalommal korábban együtt dolgozott, bármelyik 2. Unit DOPként vagy a 2. fényképezőgépüzemeltetőként.
Phillipek szintén korábban a sokkal fiatalabbakkal működött Walker (ő csak 24 éves), bár röviden és csak Pirate Islandsön és Wicked Science-ön levő 2. egységen.
Áthelyezni Viktóriától Queenslandnek van Aranypart, mivel hat hónapot a Phillipek beleegyeztek, hogy a lenyűgöző cselekmény miatt dolgozzanak a termelésen és a kihívás, amit ajánlott a kép, követelményeket okoz.
A három főalak, Cleo, Emma és Rikki, hajították több mint ezer reménységről. Claire Holt, Cariba Heine és Phoebe Tonkin, mindegyik körülbelül 16-ot és újoncokat öregítettek a fényképezőgépbe, szükséges gondos edző Budd.
A Phillipek szintén megtalálták magát, ahogy osztályt tanított a lányoknak a fényképezőgép műszaki szükségeiről. A dolgok szeretik ütni a jelzéseiket miközben megtalálják a fényeiket miközben gondoskodnak magukról és arról a fényképezőgépről, amire mindennek szüksége volt hogy automatikussá váljon, úgyhogy a lányok tudtak koncentrálni előadásra megjegyzést tett Phillip. Szerencsére a lányok nagyon értelmesnek és rendkívül motiváltnak bizonyultak.
A három hét alatt elő-termelés, melyik ruhaszekrény és gyártmány tesztek hosszában a három lány világításegyéni sajátosságait felfedték. Phillipek magyaráz. Claire bőre viszonylag normális míg Cariba nagyon tisztességes és majdnem porcelánhoz hasonló és Phoebe bőre fényképezett egy littler*()sötétséget. Ez a három megkülönböztethető húshang bemutatott egy kihívást három lövésnek a hatalmas száma miatt, amivel szembenéztünk.
Miközben nézett hogy valósítson meg egy nagy képernyőtapintást a sorozatért, a DOP lőtt ahogy széles lehetséges hozni a tettet a fényképezőgépnek és minimálisan befedni a színhelyeket.
Bezárul ups javarészt a lencse előtt közel és messze fedezték elgörbülne tartalmazni sok háttérként lehetséges, megjegyzések Phillip. Annak nem szabad azt mondania, hogy nem lőttünk hosszú lencse de általános filozófiaként jobban szeretem a szélesebb véget. Szintén a szerkesztőknek építeni akartam a lövések egy könyvtárát átmenetekként és segue. való felhasználásra, amit költöttem, sok idő, ami idő-időközt tesz, napkelték, napnyugták, felhőmozgás és strandszínhelyek és a 2. egységem DOP, Butch Sawko, sok reálisat adott nekünk időzíti azoknak az embereknek és helyeknek az érdekes lövéseit, amik egyedülállóvá teszik az Aranypartot.
Sok napsütés egy kombinációja és a három fiatal női főszerep természetes szépsége sokkal könnyűbbé tették azt hogy valósítsák meg a gyerekek sorozatának a fényes és színes pillantását. A Melbourne központú Phillipek gyorsan körültekintővé váltak a helyi környezet érzelmei és a napfelkeltével és beállítással sokkal gyorsabb Queenslandnek gondos kellett lennie, hogy nem kapták rajta. Észrevettem, hogy még teljesen is körülvevőbb fény van körbe napozik miközben kisebbé teszi a kontrasztot, és a felhőtevékenység teljesen különböző. Ez vett engem kicsi idő gondolni kint az időjárás mintát alkot.
Bár a Phillipek választották a Kodak VISION2 200 T 7217 a projekt többségéért szintén használta a Kodak VISION2 500 T 7218 éjszakai külsőkért és a holdmedencéért a barlang belsőket állított be. Mély víz alatti lövéseket fogtak el a legújabb VISION2 terméken, az 50 D 7201.
Az 200 T van egy nagy minden készletet jár körül, mondták a Phillipek. Ez nagyon szilárd és megbízható, tudod az, hogy mit fogsz kapni, és mindig nagyon magabiztosnak érzem magamat miközben használom azt. A húshangok nagyon természetesek, az expozíciótartomány sokat enged meg részlet az árnyékokban és a fénypontokban és a bírságban a mag vizuális hatásokért nagyon kedvező. A készletek jóval pozíciótermelésben, ami sok módot, hogy speciális pillantásokkal menjenek, adott nekünk és a lövés alatt megoldott néhány műszaki kérdést, házasodnak meg együtt.
Amikor a sietségek visszatérnek, az 500 T még mindig az éjszakai időkülsők sötétebb területeiben lévő részlet összegével meglep engem és ebben az esetben a barlang belsője lenyugszik melyikek voltak festettek feketék és, a szembe, úgy tűnt, hogy ázik fent sok fényként hajítottunk náluk.
Készleteket építettek Warner Brosnál. Stúdiók mindegyikkel, aminek sok ablaka van. A lövés offs volt korlátozó de még mindig vezetett nyolc 10 órai K fresnelseinek* lenni hogy természetes néző napvilágot toljon belsőbe, amit azok a készletek, amikké plusz kisebb HMI-nak égetnie kell a külsőket elégen kívül, megtartanak nekik miközben igazi Phillipeknek tűnnek, magyaráz. Spacelights, kölyökkutyák és kinosok*() választották ki a készletek jellemzőit és az idő legnagyobb részében dolgoztam T4. Fordítva külső éjszakai lövéseket terveztek meg okosan például maximálni a képességet, hogy néhánnyal egy ollóemelés-toronyból gyújtsanak meg nagy területeket, nagy HMI műsoron van board. Nappali külsőket lőttek le főleg ugráslepedőkkel, amikor a nap kint volt és HMI az, hogy az időjárás mikor nem annyira volt kedves. Az idő legnagyobb részében nekünk futnunk kellett mi mi tudna időt megmenteni.
Gaffer támogatásával, Matt Slattery, a Phillipek gyorsan az időbeosztással kényelmessé váltak. Az az út, amit Matt vezetett, a világításcsapat és az, hogy az időbeosztás hogyan befolyásolna, annak egy része, hogy mi terveket gyújtottunk meg, sok nyomást vett le rólam, mondták a Phillipek. Ő nagyon szenvedélyes és sikerül tolnia téged kapó több mint te szándékozik de árkalkuláció nélkül bármilyen hosszabbítás.
Miközben a Fischer babával dolgozott, a termelés szintén sokat követelt kéztől lövéseket tartott, amiket tudnak hogy vegyék a vámjukat.
Tudod, hogy a szorításaid milyen jól azok, hogy a fényképezőgépet mikor veszik le rólad, mihelyst a lövésednek vége van! megjegyzések Philip. A lövés kezdetén kérdeztem a szorításunkat, Benn Hyde, körbe kapni egy acélt-a berendezése részeként wokot süllyesztett el. Mi tevés az cine nyereg ebben és erre tette a fényképezőgépet. Ez bizonyította magát méltó újra és újra mert nedves homokon tudtuk mélypont hosszában tenni a fényképezőgépet bárhol, biztonságosan, ráadásul, és végtelenül könnyedén át tudtuk mosni és tudtuk dönteni vagy össze tudtuk göngyölíteni a lövésünket, lelkesedik.
Olykor a fényképezőgép a felszínhez közel volna hogy talán szállítson egy a víztől érkező fenyegetést, vagy néha merülés a felszín alatt tartalmazni a történet víz alatti részleteit. Következetesen gyakran tesszük a fényképezőgépet a loccsanásdobozba vagy a loccsanászsákba hogy száguldjunk be, az szörfözik vagy víz alatti lövéseket fog el egy méter mélységébe anélkül, hogy elvesztene egy napot egy víz alatti legénységnek.
A színhelyek, amik bevonják a sellőket, vették a legénységet mélyebb víz alatti, és miközben víz alatti lakással használta az Arri SR2, Simon Christidis forgatta ezeket a színhelyeket Sea World zátonymedencéjében és delfinmedencéiben.
Hallal és ajánló kivételes termelési értékkel tele a zátonymedence elég nagy volt hogy lője le a sellőket egy irányított környezetben anélkül, hogy felfedné a tényt, ők nem voltak mérföldek kint a tengeren.
Másik színhelyeket filmeztek a nagy tankban Movie Worldnél egy csökkentett legénységgel.
A világításcsapatnak volt néhány, ami nagy HMI-nak ott van fényt toljon lent a medence körüli platformból való vízbe, és fellépett egy olyan cseresznyeszedőn, aki fellendülhetne kint a víz fölött visszahívja Phillips Whent a nap a felhők mögött van a fény víz alatti hihetetlenül lapossá válik annyira lenni a nagy fények, amik félreállnak, parancsoló volt.
A lányok aranysellőfarkai nagyszerűnek tűntek napfénnyel, ami játszik velük, de nagyon unalmasak lettek a lapos fényben. A Phillipek alkalmazták a nagy víz alatti fényeket, amik állandó használatban voltak, hogy töltsék az arcokat.
Benn és a szorításcsapat felszereltek egy 20-as sorozatot x 20 fekete, akit felfüggesztettek egy másik cseresznyeszedőből, miközben lebegett a felszínen és a tank élei körül, azt tudták rángatni hogy vágja a napfényt, hol szűkölködött de megnyugszik megenged az úszók odajönni a felszínhez korlátlan, Phillipek magyaráz.
Egy sorozat szükséges az süllyedő egy hajó eggyel a szereposztás belsőt ejtett csapdába. Egy belső készletet az igazi 40 láb hosszúságú utasszállító hajó alapján építettek és, ahogy a fényképezőgép gurult, azt csökkentették a tankba egy darun hogy vízzel szimulálja a fülketömést. A filmfelvétel hihetetlenül valószerű volt és nekünk hátra kellett hőkölnünk és emlékeztetnünk kellett magunkat az ez volt egy a gyerekek TV sorozata nem egy Hollywood jellemezz!
Miközben két Aaton Super 16 XTR Production fényképezőgépkészlettel dolgoztak Lemacből, a Phillipek jobban szerettek hatásokat elkerülni átszűrődik és egyenesen színhelyeket forgat hogy pozíciótermelésben valósítson meg egy speciális pillantást később.
Az Aatoncode rendszer működik egy olyan timecode-dal*, amit a pala és ez zökkenőmentesen végrehajtottak, megjegyezték a Phillipek. A fényképezőgép kézért robusztus, világos és fantasztikus lövéseket tartott. Szeretem a fényképezőgépet vonni egy kevés köré és nem korlátozott lenni. Valójában, gyakran győztük le a fényképezőgépet az igazi lényegbe, befedtük a szemlencsét és az 7 alaplapra szerelt videó monitort segít, képes voltam, hogy lengessem a fényképezőgépet körbe és valójában kövessem a tettet. Ez valahol van hagyományos kézi és steadycam. Ez leghatásosabb volt, amikor lelőttünk egy sorozatot, ami végigfut egy nagy ferneryn*(), és megengedtük nekünk, hogy maradjunk közel a tettre.
Miközben dolgoztak DVD-VEL, amit a sietségek, amiket átvitelekből hoztak létre a Spirit Datacine-en The Post Lounge-nál, lokalizáltak a Movie Worldnél, a Phillipek állandó kapcsolatot a festőművésszel és VFX/Post-felügyelővel tartottak fenn, Barry Lanfranchi.
A termelés európai partnereinek voltak a saját vizuális preferenciáik, amik kissé fenntartották a teljes expozíciót és olyan sietségeket hoztak létre, amik a jó oldalon voltak némileg.
A Phillipek rábízták Lanfranchira a végső fok nagy részét, magabiztos a tényben, hogy sok alkalommal korábban együtt dolgoztak.
Egy sorozaton így neked fejlesztened kell egy bölcseleti megközelítést tied akar és szűkölködik, magyaráz Phillip. A lövő lépést meghatározza az időbeosztás és bármilyen trükköket vagy a technikákat kell felbecsülni azellen, hogy mennyi időt visznek el eszköznek. A legénységem mindig 100 százalékos volt mögöttem és szerencsés voltam, hogy volt egy csapatnak a része, aki állt professzionális, tehetséges emberekből, - a termelési irodából az-szilárd és termelés utáni csapatok - és együtt létrehoztuk a televízió 13 óráját az tudunk mind az legyél büszke!
Másolt, szöveg a :http://wwwau.kodak.com/AU/en/motion/about/news_files/h2o.jhtml című oldalról. Saját fordítás! Senki ne lopja el! Igaz, hogy nem én írtam, de megszenvedtem a fordítással! |